Dapatkan 30 USD Percuma - Market Demon

Saturday, November 17, 2018

Dapatkan 30 USD Percuma


Dapatkan ganjaran untuk pencapaian anda dan tingkatkan perdagangan anda dengan tawaran istimewa dari Tickmill. Alami salah satu persekitaran perdagangan terbaik dengan promotion $30 Welcome Account (Tickmill). Pelanggan baru mempunyai peluang untuk berdagang dengan dana perdagangan bebas tanpa perlu membuat deposit. Welcome Account sangat mudah dibuka dan keuntungan yang diperolehi adalah milik anda untuk disimpan.

Terma & Syarat
Kempen Welcome Account dikendalikan oleh Tickmill Ltd (FSA SC Regulated). Welcome Account adalah untuk tujuan pengenalan dan hanya untuk pelanggan baru yang berminat untuk membuka akaun dagangan bersama Tickmill.

Expert Advisor (EA) tidak dibenarkan pada Welcome Account. Pelanggan yang sedia ada tidak boleh memohon untuk membuka Welcome Account. Setiap pelanggan hanya yang boleh membuka satu Welcome Account. Welcome Account mempunyai keadaan perdagangan yang sama dengan jenis Pro Account. Pelanggan mempunyai pilihan untuk meningkatkan atau mengurangkan leverage pada Welcome Account.

Welcome Account hanya tersedia untuk diperdagangkan selama 90 hari dari hari pembukaan. Selepas 90 hari, dagangan akan dilumpuhkan tetapi Welcome Account masih boleh diakses untuk tambahan 30 hari bagi menuntut keuntungan yang diperolehi. Welcome Account tersedia dalam mata wang USD. Welcome Akaun akan dibuka secara automatik selepas pelanggan melengkapkan borang pendaftaran pada halaman web dan permohonan diluluskan.


30 USD percuma akan ditambah secara automatik ke dalam Welcome Account. 30 USD percuma tidak boleh diambil atau dipindahkan dari Welcome Account. Pelanggan hanya boleh withdraw hasil dari keuntungan yang diperolehi sahaja. Maksima keuntungan sebanyak 100 USD boleh dipindahkan dari Welcome Account ke akaun-akaun lain. Minima keuntungan sekurang-kurangnya 30 USD.

Selamat menikmati pengalaman perdagangan yang lancar dengan lightning-fast execution, sambil mendapatkan akses kepada tool dan sumber dagangan yang memenangi pelbagai anugerah. Untuk mendapatkan 30 USD percuma ini, klik pada link di bawah.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi Jack Vladamir


No comments: