Crypto Exchange Binance Kini Menambah USD Coin Dalam Senarai - Market Demon

Saturday, November 17, 2018

Crypto Exchange Binance Kini Menambah USD Coin Dalam Senarai


USDC, yang mana syarikat perkhidmatan kewangan itu telah diumumkan pada bulan Mei tahun ini dan dilancarkan pada bulan September, adalah salah satu peningkatan bilangan cryptocurrency yang terikat dengan 1: 1 dengan mata wang fiat utama.

Binance bukanlah platform exchange yang pertama untuk menyenaraikan USDC, A.S. Manakala Coinbase exchange antara menyokong aset ini sejak akhir bulan lalu. Bagi meningkatkan lagi ketelusan, USDC telah melancarkan sebuah syarikat pengauditan peringkat tinggi untuk pengesahan baki bulanan USDC dan USD yang bersamaan yang dipegang / dikeluarkan. Ini untuk menjamin ketelusan dan transparency.

Binance juga turut menyatakan bahawa pasangan untuk dagangan diantara USDC / BNB dan USDC / BTC akan bermula pada 17 Nov. Exchanger di seluruh dunia telah meningkatkan usaha dalam menyokong stablecoin yang disokong oleh mata wang fiat itu sendiri yang semakin banyak dikeluarkan, pertukaran kripto terbesar dunia saat ini seperti OKEx serta pesaing utama Huobi baru-baru ini memilih untuk menyenaraikan empat dolar stablecoin.

Binance pada masa ini merupakan antara exchanger kritikal yang terbesar kedua di dunia dengan jumlah dagangan 24 jam yang lebih daripada $ 1.5 bilion jumlah perdagangan pada hari itu sahaja.

Mahu memberi sumbangan atau terlibat dalam komuniti Market Demon?





No comments: