Bittrex Bakal Menjadi Yang Pertama Menawarkan 'Public Exchange First' - Market Demon

Thursday, March 14, 2019

Bittrex Bakal Menjadi Yang Pertama Menawarkan 'Public Exchange First'

Image result for bittrex

Bittrex International, yang beroperasi dalam kerangka pengawalseliaan crypto EU dan Maltese, secara rasmi akan memulakan IEO pada hari Jumaat, 15 Mac. Pengguna Bittrex akan dapat menggunakan Bitcoin (BTC) untuk membeli token "XRD", yang dibangunkan oleh Project Raid International Gaming.

Project Raid merupakan projek yang memberi ganjaran kepada pemain untuk berkongsi data, ia merupakan sebahagian daripada ekosistem yang bertujuan untuk meningkatkan pertumbuhan pemasaran dan perniagaan dan memupuk peningkatan bagi syarikat-syarikat permainan yang lain.

Ketua Pegawai Eksekutif Bittrex dan pengasas bersama Bill Shihara mengatakan bahawa IEOs akan membolehkan pelabur token antarabangsa  melahirkan projek-projek blockchain yang terbaru. Bittrex telah menggariskan butir-butir IEO, yang akan berakhir apabila hard cap sebanyak 17 bilion XRD (~ $ 6 juta) tercapai.

Bittrex kini merupakan pertukaran kripto terbesar di seluruh dunia dengan volume perdagangan harian yang diselaraskan, iaitu kira-kira $ 73 juta dalam perdagangan setiap hari. Pelancaran Bittrex International dalam jualan token baru-baru ini menjadikan Bittrex International antara jualan berprofil tinggi dan sangat pantas untuk Token BitTorrent yang berasaskan Tron pada Januari tahun ini. Jualan BTT terkumpul sebanyak $ 7.1 juta dolar dengan jualan sebanyak 50 bilion token dalam masa 15-18 minit sahaja.


Ikuti kami untuk mendapat berita terkini mengenai cryptocurrency, pasaran kewangan dan blockchain dalam Bahasa Malaysia:

Twitter: Market Demon
Telegram : Market Demon

No comments: