Coinbase Pro Menambah Sokongan untuk Stellar Lumens - Market Demon

Friday, March 15, 2019

Coinbase Pro Menambah Sokongan untuk Stellar Lumens

Image result for XLM ON COINBASE

Coinbase Pro kini akan menerima deposit XLM sebelum Coinbase membolehkan membuat dagangan penuh. Coinbase kini mencatatkan selepas menubuhkan bekalan XLM yang mencukupi, ia akan membuka pasangan dagangan dalam Dolar, Euro dan Bitcoin.

Dagangan XLM akan melalui tiga peringkat sebelum  ia dibuka untuk dagangan penuh dan ini termasuklah limit, market dan stop orders. Peringkat kedua pula melibatkan "pemindahan sahaja," "post-only," dan "limit-only." Dua tahap pertama akan membolehkan pengguna untuk memindahkan XLM ke akaun Coinbase Pro dan pesanan post limit, sementara yang berikutnya akan membolehkan pelanggan memadankan limit orders.

Dagangan XLM pada mulanya tersedia untuk pelanggan yang dalam bidang kuasa dan disokong oleh Coinbase. Coinbase boleh menambah bidang kuasa mereka pada masa akan datang. Manakala Penambahan XRP baru ke Coinbase sebelum ini telah lama ditunggu-tunggu oleh komuniti crypto. Coin itu bertindak balas dengan segera kepada berita mengenai penyenaraiannya di Coinbase Pro, yang menjadi salah satu biggest winners setakat ini. Pada masa ini XLM telah memperoleh kira-kira 3.94 peratus pada hari XLM didagangkan sekitar $ 0.108, menurut data dari CoinMarketCap.


Ikuti kami untuk mendapat berita terkini mengenai cryptocurrency, pasaran kewangan dan blockchain dalam Bahasa Malaysia:

Twitter: Market Demon
Telegram : Market Demon

No comments: