15 lagu menaikkan mood anda sebagai trader - Market Demon

Wednesday, October 17, 2018

15 lagu menaikkan mood anda sebagai trader

Image result for trader emotion
Apabila saya mendengar muzik, saya tidak takut bahaya. Saya kebal. Saya tidak melihat musuh. Saya rasa berhubung dengan masa-masa lalu, dan kini. "- Henry David Thoreau

Menemukan banyak komputer riba dan monitor komputer memaparkan carta dan petikan yang berbeza adalah pemandangan biasa di ruang kerja trader Forex. Dengan sentiasa dikelilingi oleh peranti yang sama dan selebihnya dalam persekitaran yang sama meletakkan tekanan besar kepada trader, mereka merekodkan setiap isyarat dan penunjuk dan berusaha membuat analisis bagi keuntungan sambil meminimumkan peluang kehilangan banyak wang dalam perdagangan. Ini bukan sahaja memberi tekanan kepada trader tetapi juga memenatkan para trader. 

Muzik seperti yang disebut oleh Thoreau memberikan kesenangan kepada jiwa dan menghilangkan banyak tekanan dan ketegangan dari fikiran seorang trader. Team Pacforex, penyedia platform dagangan forex terbaik menyusun senarai lagu-lagu dalam bentuk infographic yang dapat membawa energi positif terbaik trader dan memberinya kekuatan untuk pemikiran terbaik dalam perdagangan.


Top 15 Songs To Lift a Forex Trader’s Mood 

Link asal artikel dari www.newtraderu.com

No comments: