Harga Bitcoin Dijangkakan Breakout Pada Bulan Ogos - Market Demon

Sunday, March 17, 2019

Harga Bitcoin Dijangkakan Breakout Pada Bulan Ogos

Image result for tom lee predict bitcoin price

Dalam temu bual dengan Tom Lee, dia berbincang mengenai Bull Bitcoin yang seterusnya bahawa Bitcoin perlu melalui tempoh masa sebelum price rebound pada bulan Disember dan kini menukar kenyataan beliau bahawa bulan Ogos merupakan masa yang sesuai untuk melihat pasaran Bitcoin  U-turn.

Jika Harga Bitcoin tidak melebihi $ 4,000, ia akan merentas purata selama 200 hari yang dianggarkan pada bulan Ogos, jadi pada pandangan Lee bahawa Bitcoin mengambil masa lima hingga enam bulan sebelum Bitcoin mula kelihatan secara teknikal kembali Bull. Bitcoin telah mula memberi pulangan kepada pelabur semenjak Februari lalu, dengan kenaikan harian rata-rata sekitar 0.5 peratus. Angka bulan ini telah merosot, dengan jumlah harian lebih hampir kepada 0.2 peratus.

Semenjak harga Bitcoin menaik pada fasa paling tinggi sekitar $ 20,000 pada Disember 2017, Bitcoin telah menunjukkan bear market paling lama dalam sejarahnya, dengan paras terendah iaitu pada harga $ 3,100.



Ikuti kami untuk mendapat berita terkini mengenai cryptocurrency, pasaran kewangan dan blockchain dalam Bahasa Malaysia:

Twitter: Market Demon
Telegram : Market Demon



No comments: