Tron (TRX) Melancarkan Permainan Pertama, Terima kasih kepada BitGuild - Market Demon

Thursday, October 4, 2018

Tron (TRX) Melancarkan Permainan Pertama, Terima kasih kepada BitGuild


Justin Sun, Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas TRON Foundation, baru-baru ini mengumumkan permainan blockchain pertama berdasarkan rangkaian TRON kepada umum. Permainan ini dipanggil Akademi Magic dan dibangunkan oleh BitGuild. Pengumuman daripada tweet Sun:



Pasukan di BitGuild terdiri daripada pakar cryptocurrency dan gaming dari seluruh dunia, termasuk bekas pekerja Facebook, Reality Squared Games, dan lain-lain syarikat teknologi terkenal dan terkemuka. Justin Sun juga berfungsi sebagai penasihat kepada syarikat itu.

Syarikat itu percaya blockchain akan membantu mengesahkan integriti urus niaga dalam sektor permainan, sebuah industri yang penuh dengan penipuan secara umum, dengan  berbilion-bilion dollar dilaporkan hilang setiap tahun.



Fokus BitGuild adalah kepada pemain akan dapat menyesuaikan diri mereka dan aset digital mereka lebih daripada sebelumnya, dan pemaju juga boleh membuat dan menjual aset digital dengan cara yang lebih selamat dengan menggunakan teknologi blockchain. Teknologi Blockchain juga akan membolehkan aset digital disahkan dari segi nilai dan kekurangannya, yang menyebabkan peningkatan minat dalam permainan CryptoKitties pada lewat 2017.


Permainan Magic Academy ini berfungsi dengan ahli sihir atau dikenali sebagai wizards. Pihak pemaju menerangkan bahawa “Dengan membeli wizards, anda boleh menaik taraf matawang anda dalam dunia magic ini.” Serupa dengan permainan yang lain, akan terdapat senarai ranking dan juga senarai kelajuan produksi pemain seluruh dunia. Mereka juga menyatakan terdapat hadiah yang menarik untuk dimenangi dalam permainan ini sebagai intensif kepada pemain.


Jadual untuk pihak TRON semakin padat dan Justin Sun mengemas kini pelabur dan peminat semasa sesi live pada 29 September mengenai perkembangan TRON. Semasa aliran langsung, beliau membuat pelbagai pengumuman dan kemas kini.

Live Session pada 29 September lalu


Pertama, beliau menegaskan bahawa Tron telah membuang 98% daripada token ERC20 TRX - berjumlah sekitar 97000000 token - sejak Tron telah berhijrah dari blok Ethereum. Beliau juga menjelaskan bagaimana tepatnya beliau berharap Tron akan mengintegrasikan dengan BitTorrent, yang dibeli baru-baru ini. Semasa aliran itu, beliau juga memberitahu bahawa Tron telah mendapat lebih banyak pengguna pada hari-hari selepas pelancarannya di Mainnet apabila dibandingkan dengan Ethereum pada tahun 2015.


Masa akan memberitahu sama ada Magic Academy akan berjaya atau tidak.

No comments: