Justin Sun Mendapat Tawaran Makan Bersama Warren Buffett - Market Demon

Saturday, June 8, 2019

Justin Sun Mendapat Tawaran Makan Bersama Warren Buffett

Image result for buffet and sun tron lunch together

Pengasas dan CEO Tron (TRX) Justin Sun telah memenangi lelongan amal eBay untuk makan tengah hari dengan pelabur terkenal dan Ketua Pegawai Eksekutif Berkshire Hathaway Warren Buffett. Sun dilaporkan telah menderma sebanyak $ 4,567,888 untuk memenangi lelongan amal, yang telah dipegang oleh Warren Buffett selama 20 tahun yang lalu.

Semua hasil daripada manfaat lelongan asas Yayasan GLIDE yang berasas di San Francisco akan memberi tumpuan untuk memerangi ketidakadilan dan ketaksamaan bagi masyarakat miskin yang ditindas dan yang memerlukan, termasuk mereka yang tiada tempat tinggal, mereka yang berasal dari etnik minoriti atau orientasi LGBTQ.

Sebelum ini isteri Buffett dilaporkan telah menjadi sukarelawan GLIDE. sejak Buffet menegaskan komitmennya sendiri kepada yayasan itu, dilaporkan hasil kutipan telah meningkat lebih dari $ 30 juta dalam hasil lelongan.

Lelongan tersebut telah dihoskan dengan kerjasama inisiatif "eBay for charity", yang membolehkan ahli-ahli komuniti dalam talian eBay untuk menyokong badan amal pilihan mereka dan menyumbangkan hasil yang diperoleh daripada platform eBay. Inisiatif ini dilaporkan menaikkan hampir $ 912 juta untuk bukan keuntungan melalui komuniti e-dagang sehingga kini.

Bagi sesetengah komuniti crypto, makan tengah hari amal antara Sun bersama Warren Buffett akan mengingatkan kembali pandangan negatif Buffet terhadap cryptocurrency. Walaupun Buffett terkenal dengan pendiriannya yang tegas yang mengatakan bitcoin adalah seperti racun tikus yang berbahaya. Namun, beliau baru-baru ini membuat komen yang lebih positif mengenai blockchain.

No comments: