Coinbase Kini Menerima Token EOS - Market Demon

Tuesday, June 4, 2019

Coinbase Kini Menerima Token EOS

Image result for coinbase support eos

Pertukaran cryptocurrency dan perkhidmatan wallet utama Amerika Syarikat Coinbase telah menambah sokongan untuk EOS. Pengumuman itu juga menyatakan bahawa tiada bayaran transaksi yang berkaitan dengan EOS; kos itu sebaliknya dibayar dalam sumber pengkomputeran, seperti cukai pada RAM, CPU, atau lebar jalur rangkaian. Pengguna yang menjalankan rangkaian itu juga mendapat EOS dengan menyumbang kepada kuasa pengiraan yang diperlukan untuk menjalankan urus niaga.

EOS adalah salah satu daripada cryptocurrency terbesar yang baru-baru ini yang ditambah pada Coinbase - dengan cap pasaran melebihi $ 8 bilion - sejak Ripple's token XRP telah ditambah pada bulan Februari. Coinbase juga baru-baru ini menambah sokongan untuk dua token lagi, stable coin dan USD Coin (USDC).

Terdahulu pada bulan Mei, Coinbase juga memperluaskan tawaran globalnya, dengan mengumumkan sokongan perdagangan untuk lebih 50 bidang kuasa baru dan program pendidikan dengan bayaran crypto kecil, Coinbase Earn, yang boleh didapati di lebih 100 buah negara.

No comments: